Kit admisie APIRO Universal
|
|
|
|
|

|
|
- kit complet (carcasa, filtru, furtun flexibil,
adaptoare, coliere, etc)
- carcasa tratata termic disponibla pe negru, rosu, albastru
- filtru conic APIRO lavabil
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- se poate monta pe orice masina
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor)
|
PRET
125 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie APIRO carbon Universal
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet (carcasa, filtru, furtun flexibil,
adaptoare, coliere, etc)
- carcasa carbon real tratata termic
- filtru conic APIRO lavabil
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- se poate monta pe orice masina
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor)
|
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
Husa waterproof HYDRO SHIELD INJEN
|
|
|
|
|
 |
|
- previne intrarea apei in admisie
- deschidere pentur particule cel mult .005"
- se paote monta pe orice filtru conic
- nu trebuie schimbat, se poate curata
|
PRET
55 EUR
 |
|
|
|
|
Filtru sport universal HKS
|
|
|
|
|
 |
|
- spuma in 3 straturi
- intrare 63 sau 76 mm - castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- se poate monta pe orice masina
|
PRET
65 EUR
 |
|
|
|
|
Filtru sport universal INJEN
|
|
|
|
|
 |
|
- filtru conic INJEN lavabil
- castig 7-15 in functie de motor
- intrare 55, 63, 76 mm
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- se poate monta pe orice masina
- made in USA
|
PRET
95 EUR
 |
|
|
|
|
HKS Air Filter CHRYSLER 300C
|
|
|
|
|

|
|
- filtru panel lavabil in cutia originala a masinii
- castig 5-10 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- este uscat, nu trebuie uns (protejeaza debitmetrui)
|
PRET
90 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie POWERTEC sau PIPERCROSS SMART ForTwo
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic POWERTEC sau PIPERCROSS lavabil
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie)
|
PRET
99 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie K&N BMW E30 - 318 320 323 325
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic K&N lavabil
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie)
|
PRET
125 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA BMW E36 si E34 - 320 323 325 (6 cilindri)
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor)
|
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA BMW E46 si E39 (1.8-3.0l)
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic Simota lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie)
|
PRET
125 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA VAG 1.8T - Golf, Passat, Jetta, TT, A3, A4, Octavia
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor)
|
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA VAG VR6 - Golf, Passat, Jetta,
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor)
|
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
|
Kit admisie BOOMZ VAG 1.9TDI, 1.8, 2.0- Golf, Passat, Jetta, A3, A4, A6
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic K&N lavabil
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie)
|
PRET
125 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie HPS VAG 2.0 TFSI - Golf GTI, Passat, Jetta, TT, A3, Leon Cupra
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic HPS lavabil
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul) albastra sau rosie
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
190 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA Toyota Celica 00-05 1.8L
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie HPS MITSUBISHI EVOLUTION 8 9 MR VIII IX
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic HPS lavabil
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata |
PRET
135 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA Mitsubishi Eclipse 95-99 GSX GS GST
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA SUBARU WRX STI Forester XT 02-06
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
135 EUR
 |
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA NISSAN 350Z
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
135 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie BOOMZ MINI COOPER S
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic BOOMZ lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
135 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie BOOMZ CHEVROLET AVEO 1.4 1.6
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic BOOMZ lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA FORD MUSTANG 05-08
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- heat shield inclus
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
145 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA HUMMER H2 V8
|
|
|
|
|

|
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- heat shield inclus
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
155 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA MITSUBISHI 3000GT
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- heat shield inclus
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
135 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA HONDA PRELUDE
|
|
|
|
|

|
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+30 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- heat shield inclus
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
125 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA CITROEN C2 C3 1.1l 1.4l |
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA FIAT Bravo, Punto MK2, Coupe, Marea, Seicento
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA FORD Focus, Ka
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA HYUNDAI Accent, Coupe |
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA PEUGEOT 206 207 306 307 1.1l 1.4l 1.6l
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Short Ram Intake (micsoreaza lungimea traseului de admisie) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA PEUGEOT 206 1.4l 1.6l
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
125 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA SEAT Leon, Ibiza 1.4 1.6
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie SIMOTA VW Golf Bora 1.4 1.6
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic SIMOTA lavabil
- optional filtru conic KN sau FUJITA (+50 euro)
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
115 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie FUJITA HONDA S2000
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic FUJITA NJEN lavabil
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
290 EUR
|
|
|
|
|
Kit admisie INJEN HONDA S2000
|
|
|
|
|
 |
|
- kit complet
- filtru conic INJEN lavabil
- tubulatura aluminiu(transfer termic
mai bun ca inoxul)
- castig 7-15 in functie de motor
- sunet sportiv
- acceleratie mult imbunatatita
- nu trebuie schimbat, se poate curata
- sistem Cold Air Intake (trage aer rece din afara
compartimentului motor) |
PRET
360 EUR
|
|
|
|
|
|